Yóu are my number one, you know that? <3 Yes i know<3

Hhhehhiiii ?===<3

Kirjottelen kirjaston koneelt, tysläääääsäsää.. JEAHH k´koht on Jupen yösyndet,,jesjjesjjeess!!<333 Siel tulee olee mahtavaa<33333333 Mä n tajuu, eme ja helmi on ollu pari viikkoo iha outoo, koko maailma on ollu iha OUTO. PERKELE :D Joskus tuntuu et kukaa ei tajuu muo.. Joo mut en ala Angstaa, joka tapaukses jupelle koht<3 Piano on niin perseestä! mut mikää ei saa mun hyvää oloo pois, ei ees krister =) Ollaa vähä , nohh, huonois väleis. Ei sillee riidellä mut ei oikee puhuta mitää. Päätin, et kerron sille joskus kaiken mun laiffist =) Ei nyt vaa millää viitti pelotttaaa sit' pois mun menneisyydell... kaiikki tekee virheit. =) mut RAKASTAN HÄNT<3

When your´re gone?<3

~Hello, girl say

~Hello, boy say

 ~Do you love me now, or a walk next to you again? Girl laughting

~I love you, we go Coffy?? Boy say

~Yes, i love this<3 Girl say and kissing boy<123456

ITS FOR YOU BABY<3

Täs on pari rakkauden tunnustusta xx))))<3

JONNA<3= Kultani mun sua tuun rakastamaan aina
Niin kauan ku oon elossa niin kauan et oon vainaa
Rakkaani mun ei meitä kuolema ees erota
Ikuisesti yhdessä ei kuolema ees pelota

KRISTER<3=En rakas tuu koskaan sua jättään tai pettään
En aio sua mä koskaan menettää
En aio susta koskaan päästä irti
Vaik välil oonki kusipää niin mä rakastan sua silti

RIINA<3=Sua tyttöni mä mietin aina kun et oo mun lähelläni.
Kädessäni lämmön tunteen
tunnen oot mun tärkeimpäni

ROOSA<3= Prinsessani ethän koskaan mene luoltani, lupaathan olla ikuisesti oma kultani? Haluun nähä kaunist unta susta prinsessani, tää on rakkauden valtakunta. Kaipaan suo joka hetki kun et ole lähelläni

JULIA<3=kultsi,mä en tiedä miten mä oon saanu sunlaisen ystävän,sä oot ainutlaatunen,oot
varmastikki auttanu mua enemmä ku kerra,kuunnellu ja tukenu aina ku on tarvis

ROOSA+JULIA+JONNA+KRISTER+RIINA+<+3= 1000 x <3 = 4EVER<3

Matikkaa parhaast pääst :D:D:D<3