Mitäs tänää on oikee tapahtunu :) Vai onks mitää? No meil oli äikän kokeet ja ne meni tooosi huonosti (niiku aina...) Ja Roosa lähetti mulle just ihanii kuvii joskus 3 luokalt<33 Koulus meijän piti tehä jotai näytelmii, oli se iha hauskaa :) Nii sit tulin just äske kävelle kotii (eme kyytsäs jotai 3km..) Nii yleensä en sit kirjota näi pitkää mut nyt kukaa mun kaveri ei voi olla jne. Meil ei oo ketää koton jote saan kerranki kirjottaa iha rauhas :) Nii en oo puhunu Jonnalle nyt 4vk.. Se vaa puhuu must pask** ja se on iha vit*n rasittavaa! Se on NIIN olevinaa joku "gootti" mut oikeest se on joku ihQunDaa lissu joka ei tajuu yhtää mitää. Ja sit.. tänää, ku meij luokka meni kuuntelee jotai rockConserttii, siel oli yks böondi pikähiuksine hevari.. ja sit SE tuli mun mielee! Se poika popkast.. se joka soitti bassoo... voih! Haluun vaa nähä sen.. menin jopa johoki taidekoulu estradin nostalagia konserttii et vaa näkisin sen.. mut sit näin sen vast iha lopus! Nyyh... se on ollu mun mieles siit asti...Ja nii muute, juttelen täl hetkel Jonin kaa... On se iha kiva mut silti.. kukaa ei voita sitä ihanaa hevarii! Meen taas kattoo sitä heti ku vaa voin.. Ja oon yrittäny löytää siit vaik mitä mut EI! Läysin vaa jonku sen kaa samas bändis soittavan Jayn kuvat jms... ;( En voi elää ilma sitä.. se on vaa 1471192.jpgNII uskomaton...

;uahhahhahhahaa ! Tos oon mä popkas.. näytän iha ku mul ei olis niskaa tai mitää :)

1471196.jpgTos on mun ainoo muisto siit... Se on toi ihana blondi..<33333JA muute kirjotan täs muutaman runon jonka kuulin jostai,:

1.puilla on lehdet, taivaalla tähdet, minulla ei mitään, jos sinä lähdet!

2.sun silmäsi ovat puhdas kuin meri, ja kaipaan niitä aina.

3.Kirjoitin nimesi tavaalle, tuuli vei sen.Piirsin nimesi hiekkaan, mutta aallot pyyhkivät sen. Kirjoitin nimesi matikanvihkooni, mutta opettaja käski mun pyyhkiä sen pois. Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja sinne se jäi!